• Nestes tres departamentos a carga de traballo é elevada e, coa creación de tres prazas, preténdese dar un mellor servizo aos veciños e veciñas.
• Crearase unha praza de arquitecto, unha de técnico de administración e outra de traballador social.
• Á vez, suprimirase no organigrama o posto de técnico de xestión na área económica.
O Concello de Miño aprobou en pleno o pasado martes, 22 de novembro, a terceira modificación da súa Relación de Postos de Traballo (RPT), que se realiza co obxectivo de axilizar as xestións nas áreas de Urbanismo, Contratación e Servizos Sociais e así dar un mellor servizo aos veciños e veciñas.
Así, créase unha praza de arquitecto, unha de técnico de administración e outra de traballador social. Á vez suprímese no organigrama o posto de técnico de xestión na área económica polo que en realidade, a efectos orzamentarios, créanse dúas prazas novas.
O alcalde de Miño, Manuel Vázquez Faraldo, explica que “non caso dá praza de arquitecto, que terá unha xornada parcial do 70%, cremos que é necesario reforzar a área de Urbanismo para poder axilizar todas as xestións derivadas do constante crecemento de poboación que estamos a ter”. “Hai dous anos tíñamos un atraso considerable na concesión dá licenzas e, ao ver que se regularizaba a situación grazas a unha contratación temporal que fixemos, constatamos que era necesario crear esta praza de arquitecto”, afirma.
No caso de técnico de administración o rexedor indicou que “ten que ver con que a área de Contratación está medrando moitísimo, sobre todo non apartado de xestións de subvencións, e isto require tramitar moita documentación con diferentes administración”. “Ou traballo que están facendo vos administrativos agora é moi eficiente pero hai que recoñecer que ou persoal é escaso”, destaca.
Por último, fixo referencia ao posto de traballador social xa que “agora mesmo hai dous pero un está contratado a través do Plan Único Social dá Deputación dá Coruña, que se acaba, e consideramos que é necesario que esa praza sexa propia para que continúe non tempo xa que ou traballo neste departamento tamén está medrando e é necesario porque temos ou Centro de Día, ou programa Xantar na Casa, a escola infantil, ou SAF…”.