• Unha enquisa realizada aos doce establecementos adheridos á campaña reflicte a satisfacción da hostalería miñense coa proposta.
• Máis do 70% confesaron recibir máis clientes dos esperados e, o mesmo porcentaxe, manifestou o seu desexo de repetir as xornadas
A primeira edición da ‘Fin de semana gastronómica do Birlo Mariñeiro’ saldouse cunha valoración positiva por parte dos doce establecementos de hostalería local que definiron na súa maioría como ‘moi boa’ a iniciativa municipal.
Os resultados obtidos nunha mostraxe no que participaron os locais adheridos: A Costa, A Tasca, Pizza Miño, Picotería Baía, Cancelo, A Carboeira, Náutico, Cervexaría Club Golf, Asador Ou Pedrexal, Restaurante o Piñeiral, Savi e Ou Lanuxe Parrulo, evidencian o éxito das xornadas a través de datos como o feito de que máis do 70% destes manifestase recibir máis clientes dos esperados.
No referente á procedencia dos mesmos, o 63,6% dos asistentes chegaron desde localidades foráneas, xeralmente de municipios limítrofes como Betanzos, Pontedeume Coruña ou Ferrol, fronte a un 36,4 % de clientela local.
O balance das vendas tamén evidencia a boa acollida da campaña pois a maioría de locais despacharon entre 50 e 150 ‘birlos mariñeiros’, mentres que os restantes logaron vender entre 150 e 250 e inclusive algún local puido superar a barreira das 250 unidades servidas.
Á luz destes datos, o 72,7 % mostraron o seu desexo de repetir as xornadas, en sintonía co goberno local, que valorou positivamente “ou apoio dá nosa hostalaría a un evento ao que trataremos de darlle continuidade non tempo” e agradece “a implicación dúas locais miñenses nunha iniciativa que ten por finalidade promocionar vos nosos fantásticos produtos”, sinalan.