– Alertan os populares de que o proxecto para a construción de 195 novas vivendas na zona de Portofaro- A Marisqueira supoñerá unha intensificación dos problemas de tráfico e mobilidade que xa veñen afectando intensamente á circulación na AC221 ( Costa dá Tapia) e o a CP 1706 ( Cambre- Ou Paraugas ).
– Esixen ao goberno local que arbitre medidas suficientes dirixidas a evitar que se agraven os problemas de mobilidade preexistentes e que impidan entorpecer a calidade de vida dos cidadáns.
A próxima execución do proxecto para a construción de 195 novas vivendas entre Portofaro e A Barcala ( SAU- DR1 ) supoñerá, segundo os populares, un notable incremento dos atascos, retencións e carencia de estacionamento na zona de Ou Amorne, motivado pola agregación de polo menos 350 vehículos diarios que confluirán nas principais vías de acceso e saída do municipio.
Consideran que, aínda que é desexable o crecemento e a dotación de vivenda en Cambre, o é tamén que os proxectos de urbanización vaian sempre acompañados de medidas dirixidas a evitar que se agraven os problemas de mobilidade xa preexistentes e que eviten entorpecer os desprazamentos. Por iso, demandan ao goberno local a dotación de medios para que as aglomeracións, atascos e retencións que veñen producindo no perímetro afectado non empeoren, senón que se atenúen o máximo posible.
Lembran que a AC211 é unha vía principal que soporta 17.000 vehículos ao día, sendo a AC que máis tráfico diario sofre na provincia da Coruña e á que se sumarán polo menos outros 350 vehículos diarios. A CP 1706 é a única arteria de comunicación co núcleo de Cambre. Nin as súas dimensións nin as súas capacidades son suficientes para o desenvolvemento do SAU- RD1. Sinalan así mesmo que a ampliación da Rúa Coutelana non contribuirá a aliviar o problema da aglomeración de vehículos e formación de atascos nas horas punta na parroquia con maior densidade de poboación do municipio.
“Debe asegurarse aos veciños unha solución técnica aos eventuais problemas de mobilidade na zona. É preciso unha reordenación do tráfico, que pasa polo menos por incrementar as dotacións de unidades de Policía Local, sinalización semafórica e vías de acceso alternativas ou complementarias” – Afirman.
Por outra banda, esixen ao goberno que garanta a máxima porcentaxe de aproveitamento público medio da zona para urbanizar, #a fin de que, especialmente, as prazas de aparcamento poidan verse incrementadas e os espazos dotacionais e zonas verdes sexan proporcionados.
“Queremos que o noso municipio creza e que ningún veciño véxase obrigado a establecerse en municipios limítrofes por carencia de vivenda, o cal non é posible se non se garante a mobilidade como elemento fundamental de calidade de vida” – Conclúen.