Friday 22 de November de 2024

O Partido Popular pedirá ao Alcalde un informe asinado por un funcionario municipal con praza en propiedade e con titulación en enxeñería superior que avale a viabilidade técnica e xurídica do paso de peóns no Couto


Ante as manifestacións de García Seoane no último pleno, anima ao persoal municipal a denunciar presións e coaccións.

Se o tramo da AC-173, onde pretende poñerse o paso de peóns, pasase a ser municipal como propón a Conselleria, o seu custo de mantemento anual roldaría os 5.000 €.

No último pleno ordinario, unha vez exposta a moción polo portavoz do BNG que pretendía unha resposta unánime da corporación á pretensión dos veciños do Couto de crear un paso de peóns na devandita zona, o Partido Popular condicionou o seu apoio á mesma a que se incluíse polos nacionalistas a súa petición, plasmada nunha emenda, de que se promovese desde o Concello unha reunión conxunta entre técnicos do Concello e da Consellería, para estudar este tema e buscar unha solución.

O señor García Seoane impediu tal acordo argumentando que non había nada que pedir senón que había que obrigar á Conselleira de Infraestruturas -coa que asegurou falar horas antes- a resolver este asunto, ameazando con accións máis contundentes que as emprendidas ata a data polos veciños.
No mesmo debate e #ante a resposta negativa da administración autonómica -reiterada pola Conselleira na devandita conversación- fundada exclusivamente nos informes dos técnicos, García Seoane manifestou que aos técnicos había que obrigarlles.

Por todo iso, o Partido Popular considera imprescindible, dadas as manifestacións do Alcalde no pleno, que un funcionario capacitado tecnicamente e non sometido por Seoane, por iso é polo que esixa tamén que se acuda a funcionario con praza en propiedade no municipio, informe sobre este asunto e descúbrase a manipulación á que, unha vez máis, está a someter o alcalde aos veciños.

Doutra banda, o Partido Popular considera que estamos a falar dunha estrada, non dunha rúa, e que establecer un paso de peóns, sexa cal for o límite de velocidade, que, como todo o mundo sabe, de preferencia ao peón sobre o automóbil pode converterse nunha trampa mortal.
O máis sensato, rigoroso e, por suposto, legal sería someter o tramo do vial en cuestión a outra normativa ao convirtirlo en municipal. Isto supoñería o poder establecer todos os sinais e medidas que garantan a seguridade no cruzamento da vía, sinais e medidas que a Conselleira de Infraestruturas xa se comprometeu a custear con carácter previo á cesión.
Por último, para o Partido Popular calquera que sexa a decisión que se tome ten que estar completa e absolutamente amparada na legalidade vixente e na normativa específica que regula todos os aspectos de seguridade en cada tipo de vial, que os técnicos non poden saltarse baixo ningún concepto por que fiscalía especializada faríaos principais responsables.