Friday 22 de November de 2024

O Concello de Miño resolve máis de 400 incidencias a través da canle de comunicación móbil ‘Liña Verde’


• O servizo de participación cidadá comezou a funcionar no municipio a principios deste ano.

• O seu principal obxectivo é que os veciños poidan enviar avisos sobre danos ou outras cuestións directamente ao Concello para axilizar os trámites de resolución e recibir avisos e noticias de todo tipo.

O Concello de Miño ha resolvido no últimos seis meses máis de 400 incidencias no municipio grazas á canle de comunicación móbil ‘Liña Verde’. Este servizo de participación cidadá ofrece aos veciños a posibilidade de enviar avisos e comunicarse directamente co Concello para axilizar os trámites de resolución.

Desde a súa implantación en Miño en febreiro do 2021, ‘Liña Verde’ rexistrou un total de 668 incidencias das cales o 60%, 403, foron xa solucionadas. A maioría refírense a cuestións relacionadas coa iluminación pública, beirarrúas, viarias, sinalización, caídas de árbores ou mobiliario urbano, entre outras.

O goberno local trasladou a súa “enorme satisfacción pola evolución e ou progreso acadado na conservación do termo municipal grazas a este servizo, aínda que agardamos ir mellorando aínda máis”. Neste sentido, “a enorme participación veciñal demostra a implicación dá xente do concello por manter non mellor estado posible todos vos espazos públicos”, sinalou.

Lembramos que para utilizar o servizo é necesario descargar a app gratuíta ‘Liña Verde’ nun dispositivo móbil, dispoñible tanto en Google Play ou APP Store para sistemas operativos Android e iOS. Posteriormente, débese indicar o municipio sobre o que se quere comunicar a incidencia.

Unha vez trasladado o aviso, o persoal do Concello ou as empresas responsables dos distintos servizos reciben a notificación e o cidadán poderá coñecer a través do seu teléfono os avances na resolución da incidencia.

Tamén se pode acceder ao servizo a través da páxina web www.lineaverdemino.gal ou a través de contacto telefónico no 902 193 768 en horario de 8.00 horas a 17.00 horas (custo da chamada 0,07 €/ min).