O delegado territorial da Xunta na Coruña animou as mozas e mozos a aproveitar esta formación para non desanimarse na busca de emprego
Un total de 16 alumnos e alumnas formáronse e accederon a un emprego nos últimos seis meses en Desenvolvemento de Aplicacións con Tecnoloxía Web, grazas a un obradoiro de emprego xuvenil que apoia a Xunta en colaboración co Concello.
Ovidio Rodeiro foi o encargado de clausurar este taller “Costa Web”, promovido polo concello de Ferrol. Os alumnos comezaron a formación no mes de setembro e concluíron en marzo, tras seis meses de formación teórica e práctica. Grazas a este obradoiro levouse a cabo a o redeseño da páxina web do Centro de Emprego do Concello de Ferrol.
O delegado territorial comezou por felicitar aos participantes: “porque tivestes a oportunidade de traballar seis meses meses para mellorar as vosas capacidades profesionais, a vosa empregabilidade, en definitiva, o voso futuro”. Neste senso, resaltou a importancia da colaboración entre administracións públicas para impulsar a formación e a calidade do emprego en Galicia.
Ovidio Rodeiro admitiu que este tipo de actos “supoñen unha especial satisfacción para a Xunta, sempre comprometida na busca de oportunidades para a xuventude”. “Tendes agora a oportunidade de demostrar que soubestes aproveitar esta oportunidade”, sinalou, antes de pedirlles aos 16 alumnos que non se desanimen “na profesión de buscar un emprego”. Rematou agradecendo ao persoal docente “o esforzo por tratar de transmitir, xa non so os coñecementos, como o espírito de loita e emprendemento que vai a levar a estes rapaces a encarrilar o seu futuro profesional”.
Os obradoiros céntranse na realización de obras ou prestación de servizos de interese xeral e social que posibiliten un traballo que, xunto coa formación profesional para o emprego, procure a súa cualificación profesional e favoreza a súa posterior inserción laboral. Esta formación impulsa tamén o emprendemento, xa que os beneficiarios reciben formación específica que lles permitirá iniciar os seus propios proxectos.