O goberno local, ante as dúbidas de veciños e veciñas sobre este proceso, ofrecerá asistencia técnica personalizada aos afectados para revisar os datos que lles remitiu Castastro e proceder, se é o caso, á reclamación oportuna
Ante o procedemento de regularización catastral que a dirección xeral de Catastro está a levar a cabo de maneira masiva, desde o ano 2013 ata o ano 2016, o goberno local de Cambre contratou a unha empresa para que ofreza asistencia técnica de forma personalizada aos veciños e veciñas de Cambre. Segundo Castastro, detectou máis de 3.000 edificacións que non tributaban polo que lles enviou unha misiva informándolles de que terán que pagar os atrasos (últimos 4 anos ) pola falta de pagamento destes tributos.
O alcalde de Cambre, Óscar García Patiño, para evitar que os veciños e veciñas desprácense a Facenda ofrecerá asistencia técnica con obxecto de fornecer a información catastral a todos os interesados, así como a recepción, recursos e reclamacións presentadas polos titulares catastrais, recollida dos documentos acreditativos do erro detectado e a súa remisión á Xerencia Rexional do Catastro de Galicia-A Coruña.
Facilitará información sobre a notificación recibida polos interesados, tanto no relativo aos datos catastrais como aos tributarios.
Ademais, facilitará información sobre os criterios, módulos, coeficientes e táboas de valoración aplicados ás leiras obxecto de notificación, e os datos que lles serviron de base. Tamén solicitará información e recollerá os recursos e as reclamacións presentadas polos titulares catastrais e os documentos acreditativos da existencia do erro detectado.
Para ese efecto facilitaránselle, para a presentación das reclamacións, os impresos adecuados por parte da Xerencia Rexional do Catastro de Galicia-A Coruña para a súa correspondente tramitación e resolución.